Thursday, May 20, 2021

AKU TAK MENYERAH

 Maybe akan keluar banyak posting aku untuk kali nie.

Maybe bulan nie.. Maybe tahun nie.. Maybe harini..

I dunno..

Sebab sekarang nie aku dalam proses untuk diri aku sendiri..

Dan aku perlu kembalikan sesuatu yang aku suka yang aku dah tinggalkan start aku kawen n ada anak..

Maybe blogging adalah salah satu cara untuk aku heal daripada kesakitan ini.


Kesakitan.

Ujian


Banyak masa kita akan nak give up. Betul tak?

Yes.. Ada masa aku nak give up dengan hubungan nie. Sebab sakitnya memang tak tertanggung kadang2 tu..

Tapi kenapa aku still bertahan?

Sebab aku nak cuba semuanya sebelum aku give up. Sebelum aku undurkan diri.

Sebab banyak benda yang aku belum buat untuk hubungan nie..


Korang pernah dengar lagu "The One That Got Away" and " When I Was Your Man"?

Aku taknak jadi macam tu bila aku decide untuk let it go.

Aku nak let it go dengan PRIDE. Dengan penuh BERMARUAH. Dengan penuh KARISMA.. COOL lah katakan..

Sebab tu aku decide untuk keep on trying. Over and over and over again.. Walaupun aku keep on failing. But its ok.. Its a process.

So no worries..


Last skali, pesanan aku pada wanita2 yang sama nasib atau lagi worst...

Jangan terus give up disebabkan kesakitan itu. Tengok dulu apa yang kita boleh perbaiki. Supaya kita takkan menyesal bila kita melangkah keluar dari sesuatu hubungan tu..

Dan jujur aku cakap...

Memang sakit.. Tapi bila kita try untuk perbaiki semuanya, insyaallah benda tu akan berbaloi walaupun kita terpaksa untuk melangkah keluar.

Dan kita dah ADA MARUAH time tu.

Dan trust me...

YOU ARE AMAZING

YOU ARE SUPER DUPER GREAT WIFE AND MOTHER

No comments:

Post a Comment