Tuesday, January 13, 2015

Open Interview Kolej Matrikulasi Melaka

Assalamualaikum semua..

Lama weyhs aku tak ber'blogging' nih.. Last aku update time study master.. Staun dah weyhs..
Tetiba plak kan aku nak tulis blog nie kan..

Blog used to be my way of describing something, tell others something, luahan perasaan, jiwang2 gtu... Sumer lahs..

Ok dah..tak yah nak melalut sahngat lahs dayah..
Ok.. Aku juz nak inform korang yang Kolej Matrikulasi Melaka akan menjalankan Walk-in Interview to those yang nak jadi cikgu/lecturer kolej matrikulasi..

Setahu aku, kolej matrikulasi is under KPM.. Kementerian Pelajaran Malaysia. (Info aku tak terer sgt .. Pelajaran/pendidikan?? Aku pn xpasti..slalu brubah)

Hokeh?

Nie skrinshot drpd nset aku.. Yang di'share' oleh kakak iparku thorsayang..hik3..

Aku pun tengah fikir nak pergi ker tak walk in nie...tp berat kepada pergi.. Anyway kena tengok cuti dulu.. Almaklum lah aku sekarang nie keje xserupa orang lain.. Aku keje shift.. MH Apprentice..

Nanti ader kelapangan aku cerita bendalah aper MH Apprentice nie.. Korang tau MH? Korang tau Malaysia Airlines? Korang tau airlines yang selalu dikutuk sebab tragedi and kerugian tu? Haaa.. Ngan dorang lah aku keje sekarang nie... Hokeh?

Nanti aku cerita macam mana nak masuk to those yang berminat ntk kerja dalam airlines nie.. Hokeh? Pengalaman kat sini korang takkan jumpa kat mana2 habaq ang...hee..

Okeh.. Masa untuk aku tdo.. Sebab esok shift pagi.. 3jam lagi aku kena bangun.. Hokeh? Nunyte..

: : shift pagi start pukul 6 pagi..

4 comments:

  1. kawan call matrik melaka...katanya maklumat ni tak sahih

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum w.b.t
    Saya baru habis degree in mathematical sc. Nak tanya pasal master di usm. Di ruang mana saya boleh bertanya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Nak sambung master, juz masuk dlm official web uni yang awak nak masuk.. then cari untuk postgrad pnye web..
      As much as I concern, USM bukak twice a year. intake sept n feb..
      Sept can do 1year min and feb can do 1 1/2year min. coz some subjects just in month of sept.

      Hope ini membantu..
      tq

      Delete