Wednesday, January 21, 2015

Interesting experience

Hari nie....

Urmmm... Everything happen like what i wish for..
Aper yang menarik?
Sumer menarik.. Hii..

Hari nie dapat passenger overbook.. Tiap2 hari pun dapat sebenarnya. Tapi hari nie hepi sikit sebab dapat pax yang sangat sporting.

Overbook pun boleh senyum.
Dier xder marah xder aper..jz snyum n cakap "its ok.. I understand"..
Waa.. Bagus nak mampus weyhs klu dpt pax mcm nie hari2..
Xder lar berpeluh ketiak klu nmpk kat skrin check in tu STL.. Mmg night mare weyhs klu dpt STL and CAP gaps... Tp klu dpt pax y mmhami mmg heaven.. Syukur sesangat..

Urm aku nak bergambar ngan dier..tp xder courage ntk nk bgmbr sbb kat check in counter xleh pgg nset scra tbuka pun... Sebab takut leka katanya...
Urm nk wat cmner?
Dh lar dier cantik gler wei...huu

1lg hari nie... Indian nak ambil gambar dengan aku.. "Can i take picture with you?" Wah.. Feeling artis gtu... Kau hado? Hak3..

Ader lagi... Aku try luck dengan orang yang pgi overc sbb biz.. Mayb org bsr.. Aku ingatkan dier naik economy. Rupanya business class.. N dier amik email n specialty aku untuk dimajukan kepada dorg yang nak mathematician macam aku.. Insyaallah ader rezeki..percaya pada rezeki Allah.. Kannn??

All u can have in customer service..ok?

Tu jea..
Mesti ramai yang xpaham kan terminologi overbook n pax kn? Nnt ader masa aku buat entry sal MAS or airline terminologi...
Bnyk gler aku janji ngan korang kan?huuu

Kbai

: : Diari seorang Check in agent

No comments:

Post a Comment