Thursday, June 11, 2015

Urmmmmmmm

Hei...
Tak tdo lagi?
Ya Allah...budak bertuah nie...isyk3..

Ala..rasa ngantuk..tapi rasa nak berblogging lah..
Acaner tuh? Huuu...

Nk gtau...
Dah 2malam aku baca blog org...
Urmmmmmmm..
Blog kerrr? Blog lah tu..
Blog saper? Ader larrrr...

Urmmmmmmmm...

Aku rasa kan... dier mmg dah taknak aku lah..
Aku terbaca lah y dolu2...
Cair aku kejap...
Tapi bila pkir blk dier ckp ak stupid skang... aku plak kene?
Sapa y stupid skang nie? Sp y xamik pluang?
Pluang dah ada depan mata..tp xamik..xstupid lagi kerrr??? Aku jugak ker y stupid tuh?haiyooo...

Kawan aku dah kawen...aku bila lagi?urmmmm..

Bila nak dapat prince charmg nih?tlg jap..ngeh6...
Ngantuk ah..mnx2 dpt jumpa prince charmg... dalam mimpi pon jadilah....nk wt cmner...tu jea rezekinya..

Ha7...

Kbai..

No comments:

Post a Comment